0
(0)

کاربرد و مزایای اپلیکیشن تیک تاک چیست؟

شبکه اجتماعی تیک تاک برای کاربران اندروید و iOS است و امکانات متنوعی همانند استفاده از موسیقی در پس ‌زمینه ، فیلترها و استیکرهای جذاب و… را در اختیار کابران خود گذاشته است . تیک تاک یک اپلیکیشن برای اشتراک ویدیو است که ماهانه حدود ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد . در اپلیکیشن تیک تاک شما می توانید با تولید محتواهای ویدیویی ۱۵ تا ۶۰ ثانیه ‌ای و به اشتراک گذاری آن ها با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید همچنین این شبکه اجتماعی همانند سایر شبکه های اجتماعی امکان لایک کردن ، کامنت گذاشتن و دنبال کردن کاربران دیگر را دارد و فرصت مناسبی برای ارتباط دیجیتال مارکترها با کاربران هدف است . ویدیو مارکتینگ یکی از پرمخاطب ترین نوع تولید محتوا در شبکه های اجتماعی است . برای دانلود تیک تاک از لینک‌های زیر می‌توانید استفاده کنید :
دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه IOS
روش های جذب فالور در اپلیکیشن تیک تاک

مزایای اپلیکیشن تیک تاک – روش جذب فالوور در تیک تاک

جذب مخاطبان بیشتر در اپلیکیشن تیک تاک سبب افزایش تعامل با آن‌ ها می شود برای افزایش فالوور در تیک تاک می توانید توسط تولید محتوای ویدیویی خلاقانه و اشتراک گذاری ویدیوها کابران زیادی جذب کنید . محتوای تولید شده باید بر اساس استراتژی‌ بازاریابی شما باشد تا در برندینگ شما تاثیر بگذارد برای مثال توسط تولید ویدئوهای جذاب می‌ توانید پیام ‌های مارکتینگ خود را به مخاطبان هدف منتقل کنید .

با استفاده از هشتگ ‌های مناسب در تیک تاک می توانید سئوی صفحه خود را در تیک تاک بهبود دهید . بنابراین با قرار دادن هشتگ ‌های مناسب در کپشن می توانید درباره ویدیوی خود توضیح دهید و مخاطبان با جستجوی هشتگ ها می توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند . تعداد کاراکترها در کپشن تیک تاک ۱۰۰ کاراکتر است بنابراین می توانید توسط ۳ هشتگ مهم مخاطبان موردنظر خود را جذب کنید و از بقیه کاراکترها برای توضیح ویدیو استفاده کنید .
برای جذب فالوور جدید در تیک تاک می ‌توانید با اکانت‌ های مشابه اکانت خود و مخاطبان هدف مشابه همکاری کنید برای مثال می توانید با تولید و اشتراک یک ویدیوی مشترک به صورت هم زمان مخاطبان خود را افزایش دهید و یا با کمک اینفلوئنسرها  مخاطبان بیشتری جذب کنید .
توسط کمیپن ‌های تبلیغاتی تیک تاک می توانید در زمان کم ، فالوور زیادی جذب کنید تبلیغات در تیک تاک به صورت CPC و CPM انجام می شود بنابراین قبل از انجام تبلیغات در تیک تاک پنل تبلیغاتی آن را بررسی کنید و از روش های تبلیغاتی آن استفاده کنید .
تبلیغات در اپلیکیشن تیک تاک

مزایای اپلیکیشن تیک تاک – روش های تبلیغ در تیک تاک

Brand takeover : در این نوع تبلیغ بنر یا موشن گرافیک تبلیغ شما پس از بازکردن اپلیکیشن به کاربران هدف نمایش داده می ‌شود و قابلیت کلیک کردن دارد .
In-Feed Native Video Ads : این تبلیغات به صورت native و در صفحه «For You» به کاربران هدف نمایش داده می شود و قابلیت لایک ، کامنت ، اشتراک گذاری و دنبال کردن دارد .
Hashtag challenge : این هشتگ ‌ها در قسمت جستجوی کاربران نمایش داده شده و سبب مشارکت آن ها می شود .
با استفاده از نکات مذکور در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ نردبان و تولید محتوای جذاب و کاربردی و منحصر به فرد می توانید تعداد فالوور خود در تیک تاک را افزایش دهید و طرفدارانی وفادار پیدا کنید . برای تولید محتوا در شبکه اجتماعی تیک تاک باید توسط استراتژی محتوا سعی کنید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید . همچنین ایجاد چالش‌ های جذاب و منحصربفرد سبب کسب بهترین نتیجه و پیشرفت شما در این شبکه اجتماعی می شود .

چقدر این مطلب رو دوست داشتید؟

Average rating 0 / 5. Vote count: 0