0
(0)

نکات کاربردی در بازاریابی محتوا

اگر مردم مطالبی ک می گویید درک نکنند و متوجه نشوند پس محتوای شما مفید نیست همچنین اگر بتوانید محتوایی واضح ، هوشمند و قابل فهم تولید کنید ، ارزش آن بیشتر می شود و مخاطبان بیشتری پیدا می کند و مطالب شما را دنبال می کنند . در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ نردبان ۹ روش برای شفاف بودن مطلب شما و نکات کاربردی برای دریافت بازدهی بیشتر هنگام بازاریابی محتوا شرح داده شده است با ما همراه باشید .

نکات بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی برای جذب فالور
تولید محتوای مفید
در صفحه تجاری خود با تولید محتوای مفید و کاربرپسند در قالب محتوای صوتی ، ویدیویی ، تصویری و… در زمینه تخصص خودتان با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنید .
برای منتشر کردن محتوای خود از انتشار اتوماتیک استفاده نکنید
جذب کاربران توسط ایمیل ‌های خبرنامه یا وبلاگ
زمان بندی مطالب و محتوای تولید شده برای انتشار در شبکه اجتماعی

نکات بی نظیر برای نوشتن با وضوح مطلق و تفهیم آسان مطالب

هدف خود را تعیین کنید
قبل از نوشتن محتوای خود ، به آنچه می نویسید فکر کنید و موضوع مطلب خود به همراه هدف اصلی خود در مطلب را تعیین کنید .
برای بازاریابی محتوا به صورت هدفمند و دریافت بازدهی بیشتر از آن باید ابتدا مخاطبان هدف خود را تعیین کنید .
مخاطب هدف خود را تعیین کنید
شناخت مخاطب هدف برای داشتن یک محتوای خوب لازم است . هرچه مخاطب خود را بهتر بشناسید ، بهتر با آنها ارتباط برقرار می کنید و بهتر می توانند پیام شما را درک کنند . شما باید بدانید که مخاطب شما با چه مباحثی آشناست و درباره مباحث موردنیاز مخاطبان هدف خود صحبت کنید.
کلمات نامفهوم را تعریف کنید
برای شفاف سازی نوشته خود ، اصطلاحات خود را توضیح دهید تا محتوای شما قبل فهم باشد همچنین هدف یا موضوع مقاله خود را تعیین کنید  و تنها در خصوص همان موضوع صحبت کنید تا خوانندگان بدانند در مورد چه چیزی صحبت می کنید.
یک طرح کلی جمله ایجاد کنید
وقتی طرح مطالب شما شامل عبارات یا تک کلمات باشد ، مطلب روشن یا مفید نیست نوشتن جملات کامل شما را مجبور می کند تا به آنچه می گویید فکر کنید و به کاربر کمک می کنند تا هر نکته را به طور کامل درک کند .
مراحل تحقیق برای کلمه کلیدی
تهیه لندینگ پیج برای هر کلمه کلیدی
سعی کنید برای هر کلمه کلیدی یک لندینگ پیج اختصاصی طراحی کنید تا مخاطبان زمان بیشتری در سایت شما حضور داشته باشند .
تعیین هدف مخاطبان از بازدید صفحه سایت شما
تهیه لیست کلمات کلیدی مرتبط با محتوای تولید شده در سایت
تعیین هدف از تولید محتوا
جدا کردن پاراگراف های متن
جملات خود را کوتاه کنید.
درک جملات کوتاه راحت تر است اما اگر کلمات زیادی را در یک جمله جمع کنید ، درک آن سخت می شود بنابراین سعی کنید با استفاده از جملاتی مختصر و مفید مفهوم خود را به کاربر منتقل کنید .
از کلمات طولانی استفاده نکنید
کلمات طولانی درک مطلب را سخت تر می کند از نظر اکثر مردم عادی ، کلمات طولانی معنایی ندارند .
سبکی قابل پیش بینی و پایدار داشته باشید
وقتی در سایت خود از یک سبک پیروی کنید و مطالب خود را با یک سبک خاص بنویسید مردم به سایت شما باز می گردند چون آنها می دانند چه انتظاری داشته باشند و محتوای شما چگونه با آنها صحبت خواهد کرد.. مردم هربار تجربه یکسانی را می خواهند ، بنابراین بر ارائه سبک ثابت و ثابت تمرکز کنید.
اگر بتوانید مطالب خود را واضح تر از بقیه سایت ها بنویسید ، در این صورت نوشته های شما مشهور می شوند و بازدید بیشتری خواهد داشت . نوشتن واضح قدرتمند و جذاب است چون ذهن را تغییر می دهد و عمل را تشویق می کند. اگر بار اول ، دوم یا حتی دهم به نتیجه نرسیدید و مخاطب نداشتید نگران نباشید چون شما آن را دریافت خواهید کرد. از چه تکنیک هایی برای نوشتن با وضوح استفاده می کنید؟ آنها را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نکات تولید محتوا در سئو تکنیکال
جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری در سایت
معمولا برخی از سایت ها همانند فروشگاه های اینترنتی که یک کالا در رنگ های مختلف دارند با این مشکل مواجه می شوند و در سایت خود محتوای تکراری دارند ، به همین دلیل گوگل یا ربات های خزنده زمان ایندکس صفحات شما و روبرو شدن با صفحات تکراری ، رتبه سئو تکنیکال سایت شما را کاهش می دهند بنابراین بهتر است از استفاده از محتوای تکراری در سایت خود بپرهیزید و یا سایت هایی که مجبور به استفاده از محتوای تکراری در سایت خود هستند ، باید از تگ Rel=Canonical استفاده کنند تا گوگل از بین صفحات تکراری سایت شما ، نسخه اصلی را تشخیص دهد .

چقدر این مطلب رو دوست داشتید؟

Average rating 0 / 5. Vote count: 0