5
(1)

روش اطمینان از صحت نماد الکترونیکی – روش های تشخیص اعتبار ای نماد سایت

کاربران متقاضی خرید اینترنتی پس از بررسی صحت نماد الکترونیکی به سایت اعتماد می کنند اما امروزه شاهد جعل نماد الکترونیکی هستیم و برخی از افراد با جعل نماد الکترونیکی کاربران سایت را فریب می دهند که خرید اینترنتی خود را تکمیل کنند . با جعل نماد الکترونیکی و کلاهبرداری های صورت گرفته بسیاری از کاربران نسبت به خرید اینترنتی بی اعتماد شدند و از فروشگاه های آنلاین خرید نمی کنند گاهی اوقات نیز در خرید اینترنتی محصول بی کیفیت برای شما ارسال می شود و کاربران نسبت به خرید اینترنتی بدبین می شوند . با بررسی نماد الکترونیکی سایت می توانید در صورت ناراضی بودن از کالا یا خدمات آنلاین ، از لحاظ قانونی پیگیری کنید . در ادامه این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ نردبان نحوه بررسی نماد اعتماد الکترونیکی در خریدهای اینترنتی ذکر شده است .

روش اطمینان از صحت نماد الکترونیکی – نحوه اطمینان از خرید اینترنتی

مشتریان برای خرید از فروشگاه های اینترنتی و اطمینان به فروشگاه های آنلاین نماد الکترونیکی سایت ها و فروشگاه های آنلاین را بررسی می کنند سپس اقدام به خرید می کنند در صورتی که فروشندگان و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی اطلاعات درست و جامعی در رابطه با کسب و کار خود در اختیار کاربران بگذارند سریعتر می توانند کاربران را جذب کنند و نرخ تبدیل و فروش سایت خود را افزایش دهند اما در سایت ها و فروشگاه های آنلاین اعتمادسازی از طریق نماد الکترونیکی انجام می شود و هرچه سریعتر برای دریافت نماد الکترونیکی سایت خود اقدام کنید قطعا بازخورد بهتری دارید و مشتریان بیشتری جلب می کنید . مراحل مربوط به ارائه هزینه نماد الکترونیکی سایت زمان ‌بر است و دریافت این نماد به صورت سریع قطعا از روش های غیر قانونی انجام شده است و معتبر نیست . در مقاله مراحل دریافت نماد الکترونیکی سایت مجوزها و اطلاعات لازم برای دریافت ای نماد ذکر شده است . مشتریان سایت های فروشگاه اینترنتی باید علاوه بر نماد اعتماد ملی سایر نماد های کسب کار را نیز بررسی کنند چون فروشگاه های اینترنتی قبل از شروع فعالیت در اینترنت ، مجوزهای لازم را از صنف مربوطه دریافت می کنند.

نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

نماد اعتماد الکترونیکی

برای توسعه کسب و کار خود با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی می توانید کسب و کار اینترنتی خود را توسط یک مرکز ثالث تایید کردید و کاربران بیشتر از قبل به شما اعتماد می کنند نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان دولتی برای احراز هویت و ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی است که سبب اعتمادسازی در مخاطبان و جلوگیری از مشکلات امنیتی در فروش اینترنتی می شود .
روش های تشخیص صحت نماد الکترونیکی
روش اطمینان از صحت نماد الکترونیکی – روش های تشخیص اعتبار ای نماد سایت
سایت های فروشگاهی معتبر از اعتماد مشتریان خود سوء استفاده نمی کنند چون سوء استفاده از کاربران بازخورد منفی زیادی برای کسب و کارها دارد . شناسایی صحت نماد اعتماد الکترونیکی به روش های زیر میسر است :
با کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیکی وارد صفحه سایت enamad.ir می شوید و اسم ، مشخصات و سایر اطلاعات کاربردی مالک فروشگاه اینترنتی را مشاهده می کنید .
با ورود به سایت enamad.ir و وارد کردن نام سایت مورد نظر می توانید مطمئن شوید که این سایت قابل اعتماد است یا خیر .

چقدر این مطلب رو دوست داشتید؟

Average rating 5 / 5. Vote count: 1