0
(0)
قواعد اینستاگرام مارکتینگ

قواعد اینستاگرام مارکتینگ

قواعد اینستاگرام مارکتینگ

قواعد اینستاگرام مارکتینگ – اینستاگرام مارکتینگ چه مزیت هایی دارد ؟

کسب و کارها برای بازاریابی در اینستاگرام و فروش محصول یا خدمات خود در اینستاگرام ، ابتدا باید با قوانین و قواعد اینستاگرام آشنا باشند و شناخت کافی از فعالیت در اینستاگرام داشته باشند . اینستاگرام به دلیل طیف وسیع مخاطبان خود ، بستر خوبی برای تبلیغات و بازاریابی است چون شما در هر صنفی که فعالیت کنید امکان برقراری ارتباط با مخاطبان هدف شما در این شبکه اجتماعی امکان پذیر است . در گذشته و زمان آغاز فعالیت اینستاگرام ، مخاطبان صرفا برای بازدید از مطالب یا آشنا شدن با محتواهای گوناگون و تماشای تصاویر و فیلم های مختلف وارد اینستاگرام می شدند اما امروزه علاوه بر اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیوهای مختلف تبلیغات گسترده ای در خصوص گسترش کسب و کارها و فروش محصول و خدمات مختلف نیز در این شبکه اجتماعی انجام می شود و به نوعی بازاریابی در اینستاگرام انجام می شود .

قواعد اینستاگرام مارکتینگ

قواعد اینستاگرام مارکتینگ

قواعد اینستاگرام مارکتینگ – تا چه حد تبلیغ در اینستاگرام به صرفه است؟
امروزه مخاطبان خیلی زیادی از سراسر جهان در اینستاگرام حضور دارند و در حال فعالیت هستند در کشور ایران نیز بیشتر ۶۰ درصد مردم در اینستاگرام فعال هستند و حداقل ۳۰ دقیقه در روز را به گشت و گذار در اینستاگرام اختصاص می دهند و از این بین معمولا ۸۰ درصد کاربران به دنبال محصول یا خدمات خاصی هستند و در نهایت ۲۰۰ میلیون کاربر اینستاگرامی حداقل یک فروشگاه آنلاین را دنبال می ‌کنند بنابراین بازاریابی در اینستاگرام به شدت توصیه می شود و می تواند مخاطبان خیلی زیادی را به سمت کسب و کار شما سوق دهد و در نهایت سبب افزایش فروش محصول یا خدمات شما می شود .

 اینستاگرام مارکتینگ یعنی چه ؟

اینستاگرام مارکتینگ یعنی چه ؟

قواعد اینستاگرام مارکتینگ – اینستاگرام مارکتینگ یعنی چه؟
اینستاگرام مارکتینگ به معنای بازاریابی در اینستاگرام به منظور برندسازی و فروش محصول یا خدمات شماست کسب و کارها در اینستاگرام با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می کنند و محصول یا خدمات خود را در اینستاگرام به نمایش می گذارند و معرفی می کنند تا مخاطبان هدف تبلیغات را مشاهده کنند و در صورت نیاز از آن ها خریداری کنند اما بازاریابی در اینستاگرام صرفا به معنای فروش محصول یا خدمات نیست و شما ابتدا باید با مخاطبان خود ارتباط قوی و صمیمانه ای برقرار کنید و اعتماد آن ها را جلب کنید تا در نهایت با اطلاع رسانی هایی که انجام می دهید و احترام به تجربیات مشتریان ، مخاطبان را تبدیل به مشتری و خریدار کنید .

روش های تبلیغ و بازاریابی در اینستاگرام

روش های تبلیغ و بازاریابی در اینستاگرام

قواعد اینستاگرام مارکتینگ – روش های تبلیغ و بازاریابی در اینستاگرام
در اینستاگرام می توانید از طریق اینفلوئنسرها یا بلاگرها تبلیغات خود را انجام دهید و برندسازی کنید تا در نهایت محصول یا خدمات خود را به فروش برسانید همچنین از طریق تولید محتوای هدفمند و کاربردی برای مخاطبان خود می توانید تعداد فالوئرهای واقعی خود را افزایش دهید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید اما بهترین روش برای تبلیغ در اینستاگرام و بازاریابی محصول یا خدمات ، تعیین یک استراتژی هدفمند و استفاده از هر دو روش برای بازاریابی است یعنی در ابتدا با راه اندازی یک پیج و تولید محتوای اصیل و کاربردی مخاطبان خود را تا حدودی افزایش دهید سپس با تبلیغات توسط اینفلوئنسرها و بلاگرها کسب و کار خود را گسترش دهید .
در نهایت می توان گفت در اینستاگرام از طریق تبلیغ در صفحات پربازدید همانند سلبریتی ها ، اینفلوئنسرها یا کسب و کارهایی که مشابه شما در حال فعالیت هستند می توانید بازدهی بالایی دریافت کنید و محصول یا خدمات خود را معرفی کنید تا در نهایت از طریق برندسازی محبوب شوید .

اینستاگرام مارکتینگ چه مزیت هایی دارد ؟

اینستاگرام مارکتینگ چه مزیت هایی دارد ؟

قواعد اینستاگرام مارکتینگ – اینستاگرام مارکتینگ چه مزیت هایی دارد؟
فعالیت و بازاریابی در اینستاگرام سبب برندسازی و آشنا شدن مخاطبین با برند و کسب و کار شما می شود ، به مرور زمان شما می توانید بیشترین مخاطبان را جذب کنید و کسب و کار شما گسترش پیدا می کند همچنین با افزایش مخاطبین و گسترش کسب و کار شما ، طرفداران شما بیشتر می شود و نرخ کلیک و بازدید از سایت شما نیز افزایش می یابد بنابراین سایت شما کاربرپسند تلقی شده و رتبه سئو سایت شما نیز بهینه تر می شود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به سادگی می توانید با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنید و خدمات پس از فروش خوبی عرضه کنید تا در نهایت بهترین نتیجه را از بازاریابی و تبلیغات خود دریافت کنید همچنین تبلیغ در اینستاگرام نسبت به سایر روش های تبلیغاتی هزینه زیادی ندارد و با مناسب ترین هزینه می توانید بیشترین بازخورد را دریافت کنید .
در صفحه اینستاگرام خود می توانید جزئیات مربوط به محصول یا خدمات خود را برای مخاطبان شرح دهید تا بیشتر با شما و محصولات شما آشنا شوند و با منتشر کردن محصول یا خدمات شما و معرفی برند شما به دوستان خود ، برای شما مشتریان بیشتری جذب کنند . یکی دیگر از مزایای اینستاگرام مارکتینگ ، اطلاع رسانی به مخاطبان از طریق صفحه مجازی به صورت گسترده است در صفحه اینستاگرام خود می توانید با معرفی سایت ، کدهای تخفیف ، محصولات جدید و مهمترین اتفاقات مربوط به کسب و کار خود ، اطلاع رسانی و تبلیغات خود را ساده تر و گسترده تر انجام دهید و در نهایت با پشتیبانی مناسب و ارائه خدمات پس از فروش خوب به مخاطبان خود می توانید رضایت مشتریان خود را افزایش دهید .

چگونه یک بلاگر موفق در اینستاگرام شویم

چگونه یک بلاگر موفق در اینستاگرام شویم

چگونه یک بلاگر موفق در اینستاگرام شویم
انتخاب موضوعی مشخص برای فعالیت
برای موفقیت در بلاگری سعی کنید یک موضوع مشخص را انتخاب کنید و در حیطه همان موضوع انتخاب شده فعالیت کنید .
تولید محتوایی جذاب و کاربردی
هر چقدر محتوای تولید شده شما جذاب تر و کاربردی تر باشد میزان لایک ، کامنت و به اشتراک گذاری آن بیشتر می شود بنابراین با استفاده از کپشن ها و هشتگ های مناسب و محتوایی جذاب سعی کنید محتوای خود را جذاب کنید .
تعیین طرحی مشخص برای انتشار محتوا
بلاگرها با تعیین طرحی مشخص برای محتوای خود می توانند محتوایی منحصربفرد داشته باشند که در صورت مشاهده پست های بلاگرها در سایر پیج ها نیز ، مخاطبان متوجه منبع پست خواهند شد .
همکاری با سایر بلاگرها
بلاگرها توسط همکاری با یکدیگر ، می توانند مخاطبان بیشتری جذب کنند و مشهورتر شوند .
بهبود مهارت های استفاده از اینستاگرام
برای بلاگر شدن در اینستاگرام با اپلیکیشن‌‌‌ های تولید محتوا ، ادیت عکس ، تولید پست و استوری کار کنید و مهارت ‌‌‌های نویسندگی و عکاسی خود را ارتقا دهید .
شناسایی برندهای مربوط به حوزه فعالیت خود
پس از گسترش پیج و چندهزار تایی شدن فالوئرهای خود می ‌توانید با برندها ارتباط برقرار کنید در واقع فالوئرهای شما مخاطبان هدف آن برندها هستند، بنابراین برای آنها ارزشمند هستید.

اصول و قواعد بازاریابی در اینستاگرام

اصول و قواعد بازاریابی در اینستاگرام

قواعد اینستاگرام مارکتینگ – اصول و قواعد بازاریابی در اینستاگرام
برای دریافت بیشتری بازدهی از اینستاگرام باید باید ظاهر صفحه خود را به خوبی طراحی کنید برای مثال باید بیوی پیج ، عکس پروفایل ، هایلایت ها ، پست ها ، لینک سایت ، استوری ها ، راه های ارتباط با مخاطبان همانند شماره تماس یا ایمیل و… به درستی و زیبایی در پیج شما طراحی و قرار داده شود تا مخاطب هنگام بازدید از پیج شما ترغیب به دنبال کردن پیج شما شود همچنین باید بهترین زمان برای پست گذاری در اینستاگرام را بدانید تا مخاطبان شما در آن زمان در پیج شما یا اینستاگرام آنلاین باشند و پست ها و استوری های شما را ببینند با استفاده از ابزار insight اینستاگرام می توانید بهترین زمان پست گذاری و فعالیت در اینستاگرام را ببینید و در همان زمان فعالیت کنید تا بازخورد بهتری دریافت کنید .
تولید محتوای منحصر به فرد و مناسب نیز می تواند سبب جذب مخاطبان بیشتر و افزایش فالوئرهای پیج شما شود و اعتماد مخاطبان شما را جلب کند همچنین از طریق اینستاگرام می توانید با مخاطبان هدف خود ارتباط بیشتر و بهتری برقرار کنید و خدمات پس از فروش مناسبی به مخاطبان خود ارائه کنید .

استراتژی های بازاریابی در اینستاگرام

استراتژی های بازاریابی در اینستاگرام

قواعد اینستاگرام مارکتینگ – استراتژی های بازاریابی در اینستاگرام
برای داشتن بهترین نتیجه و بازدهی از اینستاگرام مارکتینگ خود باید هدف خود از فعالیت در اینستاگرام را تعیین کنید ، مخاطبان خود را مشخص کنید و رقبای خود را آنالیز کنید سپس با برندسازی و منحصر بفرد کردن برند خود در پست و استوری ، قالبی معین برای کسب و کار خود را تعیین کنید در نهایت با جذب مخاطبان بیشتر و فالورهای واقعی ، مخاطبان خود را تبدیل به مشتری و خریدار کنید .

 

قواعد اینستاگرام مارکتینگ – روش فعالیت در اینستاگرام
در اینستاگرام مارکتینگ شما با راه اندازی یک صفحه تجاری و تولید محتوای اصیل و جذاب می توانید با تعیین یک استراتژی هدفمند و شناخت مخاطبان هدف ، در راستای نیاز مخاطبان خود ، شروع به تولید محتوا کنید و با تبلیغات خود فروش خود را افزایش دهید .

هدف از انجام هر بازاریابی متفاوت است در واقع می توان گفت بازاریابی مفهومی تکمیل شده بازاریابی محتواست . بازاریابی محتوا به معنای انتقال محتوا برای تاثیرگذاری بیشتر در زمان مناسب بر مخاطبین هدف است و محتوای اصولی از طریق روشی مناسب به مخاطبان هدف می رسد اما هدف بازاریابی مفهومی ایجاد رابطه بین مخاطب و برند است .

نکات مهم بازاریابی مفهومی

کارمندان ، کارآفرینان و… هر کدام می توانند در بخش هایی از جامعه فعالیت کنند و از این طریق با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنند .
اگر خدمات شما در زمان درستی به مخاطب ارائه نشود ممکن است نادیده گرفته شود .
خدمات یا محصول خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی خود طراحی کنید .
برای بازاریابی محصول یا خدمات خود و معرفی آن ها به مخاطبان بهترین روش را انتخاب کنید .
برای آینده‌ نگری محصول یا خدمات خود باید هدف خود را تعیین کنید تا جایگاه شما بین رقبا حفظ شود.

معایب بازاریابی مفهومی

فاش شدن اطلاعات و حریم شخصی افراد یکی از خلل های بازاریابی مفهومی است
یکی از معایب بازاریابی مفهومی ، فاش شدن اطلاعات و حریم شخصی مشتریان است همچنین یکی دیگر از مهم ‌ترین مشکلات بازاریابی مفهومی ، زمان بر بودن این نوع بازاریابی و گران قیمت بودن آن است . نتیجه گیری از بازاریابی مفهمومی حداقل یک سال زمان لازم دارد و منابع زیادی را درگیر می‌کند اما اگر به شکل درست و اصولی انجام شود می‌تواند کمک زیادی به شما داشته باشد .

چقدر این مطلب رو دوست داشتید؟

Average rating 0 / 5. Vote count: 0