0
(0)
مزایای اپلیکیشن مارکتینگ

مزایای اپلیکیشن مارکتینگ

 

مزایای اپلیکیشن مارکتینگ

فواید بازاریابی در اپلیکیشن های موبایل

فواید بازاریابی در اپلیکیشن های موبایل

فواید بازاریابی در اپلیکیشن های موبایل

در دنیای امروزه با گسترش کسب و کارهای آنلاین فروش اینترنتی افزایش یافته و فروشگاه های اینترنتی با پیشنهادات ، تخفیف ها و موارد دیگر در اختیار خریداران قرار می گیرد . در واقع امروزه اپلیکیشن های زیادی به صورت متنوع برای ارتباط با مخاطبان تعبیه شدند که هر روز استفاده از این اپلیکیشن ها در حال افزایش است به همین دلیل اکثر کارآفرینان توسط دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش می دهند . در ادامه این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ نردبان مزایای اپلیکیشن مارکتینگ ذکر شده است.

زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در شبکه های اجتماعی همانند تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ ، فیسبوک ، توییتر ، یوتیوب و... یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است که سبب جذب مخاطبان بیشتر و برقراری تعامل با مخاطبان می شود .
تبلیغات کلیکی ، به هر گونه تبلیغی می گویند که در ازای کلیک بر روی آن هزینه تبلیغات پرداخت می شود .
تبلیغات رسانه ای شامل تبلیغ در رادیو ، تلویزیون و... می شود و هر گونه آگهی تبلیغاتی که در این رسانه ها پخش شود تبلیغات رسانه ای محسوب می شود .
بیلبوردهای تبلیغاتی در تمام نقاط شهر نصب می شوند و متن های تبلیغاتی در آن ها چاپ می شود بیلبورد تبلیغاتی یک روش تبلیغات آفلاین است و توسط آن می توانید تبلیغات خود را گسترش دهید و بیلبوردها را در مکان های مختلف شهر نصب کنید .
ویدیو مارکتینگ به معنای بازاریابی ویدیویی است در واقع با تولید محتوای ویدیویی می توانید سریع تر از تولید محتوای متنی با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنید و مخاطبان بیشتری جذب می کنید .
شما با طراحی وب سایت ، وبلاگ ، اکانت تجاری در شبکه های اجتماعی و... می توانید با تولید محتوای کاربردی و کاربرپسند سعی کنید با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنید و مخاطبان بیشتری جذب کنید .
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل ، برای جذب مخاطبان هدف از طریق ایمیل است در واقع با جمع آوری ایمیل کاربران هدف می توانید متن تبلیغاتی خود را از طریق ایمیل برای کاربران ارسال کنید .
کتاب الکترونیکی همان تولید محتوای متنی در قالب فرمت های EPUB و PDF است که می تواند به صورت رایگان یا غیررایگان در اختیار مخاطبان هدف قرار بگیرد .
با طراحی وب سایت و وبلاگ می توانید توسط بازاریابی محتوا کاربران هدف را جذب کنید ، اما با توجه به رقابت موجود در موتورهای جستجو برای جذب ترافیک ورودی بیشتر در سایت ، نیازمند بهینه سازی سئوی سایت هستید .

گسترش کسب و کار در سراسر اینترنت
در گذشته شرکت ها و کسب و کارها به صورت حضوری خرید و فروش می کردند و فروش آن ها محدود به محدوده جغرافیایی خاصی بود اما امروزه با کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی دایره ارتباط کسب وکارها با مخاطبان بیشتر می شود و کسب و کارها می توانند در همه جای اینترنت حضور داشته باشند و با مخاطبان بیشتری تعامل داشته باشند بنابراین توسط اپلیکیشن مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال می توانند مشتریان بیشتری جذب کنند .
جمع آوری داده های مخاطبان هدف
اپلیکیشن های موبایل می توانند داده های دقیقی از مخاطبان هدف جمع آوری کنند و توسط آن با مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنند برای مثال اپلیکیشن ها می توانند با دریافت ایمیل مخاطبان یا شماره تماس آن ها این داده ها را ذخیره کنند و از ایمیل برای ایمیل مارکتینگ و از شماره تماس برای بازاریابی پیامکی استفاده کنند .
ارتباط با مخاطبان هدف از طریق اپلیکیشن ها
کسب و کارها در صورتی که مشتریان زیادی داشته باشند می توانند توسط شبکه های اجتماعی و اینترنت توسط اپلیکیشن های موبایل تبلیغ کنند برای مثال از طریق تبلیغات به صورت پوش نوتیفیکیشن یا سایر روش های بازاریابی موبایلی می توانند مشتریان خود را ترغیب به استفاده از محصول یا خدمات خود کنند . همچنین با استفاده از اپلیکیشن ها می توانند از API های گوشی های موبایل استفاده کنند و صاحبان کسب و کار می توانند توسط فیس بوک ، توییتر ، گوگل ، پیام رسان های بومی ، اینستاگرام و سایر اپلیکیشن ها با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
کاربرد آسان اپلیکیشن ها
معمولا کسب و کارهای کوچک توسط واتس اپ یا سایر اپلیکیشن ها بازاریابی می کنند اما در صورتی که این اپلیکیشن ها از دسترس خارج شوند کارآفرینان نمی توانند با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند بنابراین بهتر است با سرمایه گذاری در اپلیکیشن های بومی و جذب کاربران در این اپلیکیشن ها می توانند کاربران خود را کنترل کنند . بنابراین می توانید با طراحی یک اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی سازی شده به طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و محدودیتی برای ارتباط کاربران با کارآفرینان وجود ندارد .
تجزیه و تحلیل اپلیکیشن ها
کسب و کارها توسط اپلیکیشن خود می توانند با جذب مخاطبان و دریافت ایمیل و نام کاربری آن ها و جمع آوری داده های کاربران در اینباکس رسمی خود روش های بازاریابی خود را بهینه کنند . بنابراین با بررسی داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها می توانند با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنند و با کاربران خود تعامل برقرار کنند به همین دلیل گوگل ، گوگل آنالیتیکس و فیس بوک توسط اپلیکیشن Insights می توانند به طور رایگان فعالیت های کسب وکار خود را تحلیل کنند .
ارزیابی لحظه ای
کارآفرینان توسط اپلیکیشن های موبایل می توانند سفارشات و سایر موارد را کنترل کنند و فرآیند پیشرفت سفارش را به صورت لحظه ای پیگیری کنند .
مدیریت پروژه ها توسط اپلیکیشن مارکتینگ
کسب و کارها توسط ارزیابی لحظه ای توسط اپلیکیشن های موبایلی می توانند کلیه قابلیت های یک فرد برای مدیریت کسب وکار را فراهم کنند و زمان حضور کاربران در اپلیکیشن ، موارد موردعلاقه کاربران هدف و سایر موارد توسط اپلیکیشن ثبت می شود بنابراین کسب و کارها می توانند اجناس باقی مانده در انبار را از طریق اپلیکیشن ها کنترل کنند و پروژه های خود را مدیریت کنند برای مثال در صورت اتمام محصولات خود می توانند آن را موجود کنند .
افزایش بازدهی کسب و کار
اپلیکیشن های موبایلی می توانند فعالیت های کسب و کارها را توسط آنالیتیکس بررسی کنند و در صورت نیاز موارد لازم را اصلاح کنند و کسب و کار خود را بهبود دهند و نقاط قوت کار خود را بهینه کنند و بازدهی کسب و کار افزایش می یابد .

فواید بازاریابی در اپلیکیشن های موبایل
مدیریت ارتباط با مشتری توسط اپلیکیشن های موبایل
فروشگاه های اینترنتی پس از راه اندازی اپلیکیشن باید با ارسال پیام های شخصی سازی شده برای مخاطبان هدف نیازهای مشتری را شناسایی کنند و با بررسی عملکرد اپلیکیشن موبایل ، سرنخ های زیادی برای ارتباط با مشتری دریافت کنند بنابراین با استفاده از کلماتی جذاب و کاربردی می توانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .

امنیت داده های کاربران در اپلیکیشن های موبایل

تایید هویت دوگانه کاربران دسترسی سایر افراد را کنترل می کند بنابراین در صورت استفاده از اپلیکیشن های موبایل می توانید داده های کسب وکار خود را امن نگه دارید.

چقدر این مطلب رو دوست داشتید؟

Average rating 0 / 5. Vote count: 0